Depend

Sömnig,..

Publicerad 2010-04-30 03:44:20 i Allmänt,

Åh vad trött jag blev,. har redan somnat en gång men blev väckt av pappa, så nu har jag duschat.
Men innan jag lägger mig tänkte jag lägga upp bilderna på det jag köpt nu dom senaste dagarna.

Detta hämtade jag ut på posten i tisdags (: supersöt! kommer att användas mycket i sommar! 

                              



och hem i brevlådan fick jag dessa söta smycken tisdags..




Och nu kommer det från min lilla shoppingtur, allt jag handlade var på rea! superbilligt!

      
               Mörklila baströja,           Tröjorna kostade 49 kr st!

Köpte en väska till, det är så fint med små söta väskor i sommar!


Köpte även lite små söta saker som,..

Ett stärkande nagellack, alltid bra att ha!                                 
   
                                                                                                    och ett sött diadem!
                   
  Och två par färgglada örhängen (:



Man blir så glad av att handla!

Sov sött, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela