Depend

Dag 4.

Publicerad 2010-08-07 22:13:09 i Finland 2010.,

Oj vilken TJOCKISdag sista dagen var!
ni lär ju märka det! haha


Jag väcktes ungefär kl4 på morgonen utav min morfar!
Så jag bytte om, började dagen med min favoritglass, hihi!
vi åkte iväg någon gång efter 4.30 !!!
jag sov igen i bilen, skönt att man inte kör haha!


Vi stannade efter ca 1,5 timma, på ett ställe som heter ABC, finns hur många som helst såna i finland, och dom har öppet dygnet runt, men kör man i finland behöver man inte vara rädd för att inte hitta ett fik mitt ute i ingenstans, det finns ställen överallt i finland man kan stanna och fika på!


Min frukost nr2! (;


Jaha, sedan var vi på båten, dags för att åka hem!
Bilder kommer i ett annat inlägg (:


Och nu var det dags för buffé!
Och jag äter,..rätt så mycket,.tror jag?

Förätt



Varmrätt


Varmrätt


Varmrätt


Efterrätt


Efterrätt

Min mage var ganska full efter detta! haha




Sen efter en lång dag av ätande och shoppande på båten var vi hemma i kära sverige igen! (:





Alla dessa påsar är bara allt det nya jag hade med mig hem (:
Dvs saker jag handlat, och fått! 
Vilket visas sen nr jag har tid att fota allt, det lär bli ett långtlångt inlägg!


På kvällen orkade mamma inte laga mat utan vi åkte till en pizzeria och hämtade pizza!
Innan det hämtade vi min fågel, så hon fick vara med och åka en liten biltur, självklart satt jag kvar med henne i bilen!

Resan till finland var awesome!
Och skönt att komma dit nu när man inte varit dära på hela fyra år tror jag att det är!



                                      

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2010-08-08 15:26:40

härliga bilder! Blir hungrig ;)



P.s svara gärna på dagens fråga på min blogg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela