Depend

Nu är jag hemma!

Publicerad 2010-08-24 21:24:25 i Allmänt,

eller, jag har varit det i en timma, lagar mat nu till min bror och pappa som kommer hem snart, snällt va?!
efteratt ha tränat barnen handlade jag lite på willys, jag skulle ju lätt kunna flytta hemmifrån om inte pengar vore problemet! är hur duktig som helst! :D


Lite om min dag,
jag började jobba på badet kl 8!
Nu när skolan börjat har vi stängt på vardagar, så jag städade idag, har srkubbat bassäng i 7,5 timma! undrar om jag kommer ha träningsvärk imorn?

Sen fort hem, vidare till mitt andra jobb, träna mina små änglabarn, åh dom värmde upp när jag kom in, vilket dom aldrig gör frivilligt, hur söta som helst! och så ivriga efteratt få hoppa i! (:

Förresten, måste bara berätta att vattnet i simhallen, var som,..att bada i badkaret!
När jag för en gångsskull längtar till det kalla vattnet, så är det inte kallt!!!
 



                                  

Kommentarer

Postat av: Felicia (fotoblogg)

Publicerad 2010-08-24 21:52:19

sv: tack tack! :) allt bra?

Postat av: frajda

Publicerad 2010-08-24 22:07:31

haha lite sent svar nu , men iaf tack så mkt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela