Depend

Shoppinglista!

Publicerad 2010-08-19 10:51:29 i Allmänt,

Goood morgon

ja, nu ska jag ju inte handla mer, måste börja spara! måste ju ha pengar om jag vill flytta hemifrån!
så, har gjort lite utav en shoppinglista, får inte köpa något annat!
vad är det jag ska köpa då?





En undervattenskamera är ett måste känns det som!

Ett par gummistövlar vill jag ha, har letat ända sedan vi sista hade snö! ville ha ett par färgglad, dvs rosa, men har inte hittat några fina rosa, men nu har jag hittat jättefina svarta!!!

En liten bärbar vill jag ha jättemycket, bära med mig om jag känner för det, när jag i framtiden åker utomlands med min pojkvän (:

En äkta Louis Vuitton ska jag spara till, det är så fint att ha en! och mycket roligare att kunna säga att den är äkta, en sån ska vill jag äga iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela