Depend

avhugget huvud

Publicerad 2010-12-02 17:42:00 i drömmarna.,


usch, inatt drömde jag en,.underhållande men äcklig dröm, haha.

den handlade mycket om spöken, andar, vad ni nu vill kalla det.
och jag är livrädd för såntdära skit!
aja, det var med klassen från gymnasiet, vi åkte runt lite med tåg, tågen var annorlunda och konstiga, sen kom vi fram till en lägenhet där vi skulle leta efter spöken, helt plötsligt var vi inne i ett stort rum med en balkong övervåning liksom, och en catwalk på den nedre våningen med en röd duk över hela catwalken.

så kommer det fram en skrämmande typ bakom draperierna som ska lära oss att hitta spöken eller något om dom,. sen står han helt plötsligt där framme och skär av någon huvudet, och alla detaljer var liksom, mitt framför ögonen på mig, hehe gillar sånt. men det var äckligt att det var så himla verkligt!
sen så sitter jag i ett hus med en mycket bra vän, sarah tror jag, och en till från klassen dont know who, med en massa hundvalpar, jag var lycklig, och det spökade massvis, och sen åkte jag tåget hem bara. slut på drömmen där.

Kommentarer

Postat av: queen

Publicerad 2010-12-02 18:59:11

bra blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela