Depend

gooood naaaatt,...

Publicerad 2010-12-31 02:18:47 i Allmänt,


öh, blev detta till lunch/middag,. jaja. mat idag .
tur det, ingen fantasi, vadfan ska jag laga nu när alla åkt ifrån mig?
det tänkte jag aldrig på.
det löser sig imorn men sen då? haha.
får leva på nudlar huh (;

aja, måste verkligen lägga mig nu herregud!
ska liksom upp om sex timmar. åka iväg.
och sova sex timmar innan nyårsafton,, vi får väl se om jag hinner ta nå vila imorn innan jag åker iväg på kvällen sen!

och jag ber till det som nu finns att jag är jättefrisk när jag vaknar upp!
god natt!

Kommentarer

Postat av: Jonnie

Publicerad 2010-12-31 08:40:55

tack, ja de e ganska fint :) ser bättre ut i verkligheten :) nje de har ja inte kollat på tyvärr :)

Postat av: Aline

Publicerad 2010-12-31 11:29:45

oh mums gott! känner du dig frisk?

Postat av: amanda

Publicerad 2010-12-31 13:09:50

Vill du ha fylligare och fastare bröst? Delta då i min tävling så har du chans att vinna en Bröstkräm från madidus!



Länk: http://www.scandalbeauties.com/bloggar/amandabreden/inlagg/t%C3%A4vling_13

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela