Depend

suuuuuck,.

Publicerad 2010-12-30 12:44:46 i Allmänt,

jag veeeeeeet sämst uppdatering, men har man ingen lust eller ork att skriva varför ska man?

alltså, för det första känner mig mycket bättre än igår!

igår när jag hostade kändes det som att någon sköt mig rakt i huvudet!
och om jag inte hostade fick jag nästan kväljningar och ville spy,
vad väljer man?




aja, har sån tur att jag har min mamma, hon tar verkligen hand om en när man är sjuk, hihi.
men nu har hon åkt iväg, och alla i min familj har lämnat mig ensam i sverige, med två lägenheter, stackars mig, buhu. hehehehe

och nu sitter jag hära och väntar på dom jävla gubbarna som ska komma med våran nya kyl och frys, dom skulle komma mellan 9-12, då var jag ju tvungen att gå upp nio, sen ringer dom halv elva och säger att dom kommer kvart i tolv, okej då vilade jag lite till, är dom hära ännu?! NEJ!!! jag har väl bättre saker för mig än att sitta hära och vänta på dom!!


Kommentarer

Postat av: katte ,

Publicerad 2010-12-31 20:05:10

hejssan :) kolla gärna in min blogg www.nattstad.se/hannavivecak

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela