Depend

Eclipse blev det igår!

Publicerad 2010-07-15 23:52:01 i Allmänt,

man måste ju hänga med lite! så vi valde att kolla på Eclipse.
tycker att filmerna är rätt så underhållande, inget jag absolut bara måste se på igen, men dom är helt okej.
men den här filmen var awesome!
jag tycker nog att den tredje filmen var den bästa, kändes väldigt kort, tvåan kändes för lång!

Vilken film tycker ni har varit bäst hittills?



och gosh vad det dreglades över jacob!
inte bara hans kropp, hela han, hans sätt att vara spela sin roll, och kyssen, vem önskar inte att det hade varit en själv?
hur kan bella INTE välja honom?!



Vad skulle ni välja?



 


antar att det står er ganska klart vem jag hade valt?

Kommentarer

Postat av: Thessan

Publicerad 2010-07-16 22:15:22

Jag hade också valt jacob!

Jag tycker Eclipse är den allra bästa av de 3 :D

Postat av: FinFinaMalin:)<3

Publicerad 2010-07-22 01:22:00

haha edward såklart (a) !!! :D trean ägde hårt :D:D:D !!!! han är ju så charmig (a) hoho, önskade att jag också hade mig en egen Edward :D:D !!!! vi måste ut o luncha nån dag snart !!! :D

Postat av: Wararat

Publicerad 2010-07-23 03:12:34

jacob ärrr grrrrr snygg :O! Filmen är bra, boken är bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela