Depend

paraply med hjärtan!

Publicerad 2010-07-04 23:19:58 i Nytt!,


tänkte visa er vad det var jag handlade med sarah!



jag köpte faktiskt ett paraply! sarah visade det här otroligt söta paraplyet, och priset var också underbart!
det här paraplyet finns på kapphal för ca 20kr! på rea förstås.




precis såna jeans som jag velat ha, nästan, supersköna!
99kr även dom på kapphal!
jag brukar aldrig gå in på kapphal men nu så blev det så, ångrar det inte!






köpte också en bikini överdel för att ha lite olika överdelar, vill inte ha någon tydlig bikinilinje sen så jag slipper skämmas över dom oavsett tröja jag änvänder sen! (:
inte på rea, köpt på H&M för 99kr, billigt ändå.
känner mig lite som Ariel när jag har på mig den, hihi!
är jättenöjd men den!

resten kommer i enskilda inlägg (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela