Depend

Jag är Pamela Andersson, oh yes!

Publicerad 2010-07-28 10:42:39 i Allmänt,

Goooood morning!

Haha, ja igår så kom det fram en fet kille, på jobbet, till mig med lite sämre svenska, kanske polack?
och sa att hans kompis, som inte kunde svenska alls,
trodde att jag va Pamela Andersson och ville ha min autograf!
HAHAHA!

Sen så skulle jag berätta det för nästa badvakt som kom och bytte av, men då ville den tjocka killen prata med honom så jag sa att jag går, lite senare frågade han vad det var han hade sagt, i Walkie talkien, jag vi har såna! :D fyra st,kom ihåg!
vilket jag inte tänkte på, så berättade i den för honom om vad tjockisen sa.
efter ett atg kollar jag bak till kiosken så sitter dom och skrattar där inne, why? jo det finns som sagt fyra walkiesar! en låg i kiosken och en hos en annan tjej längre bort!

var även en annan kvinna som frågade om jag inte tycker att det känns lite som Baywatch?
och så nämde även hon Pamela haha!

jaja, nu ska jag iväg till min alldeles egna
  anläggning! (;


bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela