Depend

Mina stackars fötter!

Publicerad 2010-07-22 21:39:27 i Allmänt,

Jag har jobbat, dvs stått och gått hela dagen förutom min lunch.
Jag åkte hem, till pappa, hämtade något.
Gick till mamma, hämtade plånboken.
Gick till centrum, handlade mat! Inget annat, duktigt eller vad?! Vuxenpoäng till mig!

Och nu är min fötter trötta! Gör ont så fort jag ställer mig på dom, stackars,...
Någon som vill komme roch ge mig fotmassage? *blinkblink*


Undrar vad det blir utav detta? (;
ett supergott recept jag fick av patriks mamma, thank you!

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2010-07-22 22:32:27

Tackar, jo det är jag som fotat.

Okej, det lät ju inte alls som fel jobb att ha en sommar. Blir ju nästan lite avundsjuk, även om jag älskar mitt eget jobb. :)

Postat av: MYMiC

Publicerad 2010-07-23 16:05:28

Aw, du borde ha haft ett fotbad ^^;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela