Depend

shoppingen

Publicerad 2010-07-02 02:35:19 i Nytt!,

det blev inte så värst mycket, men något iaf! och är rätt så nöjd.



Har länge velat ha såna här örhängen, fast i silver, men inte hittat.
hittade dessa rosa nu på Ur & Penn för endast 19,50kr!


kunde bara inte motstå! 15kr, och hur söt som helst! även den på Ur & Penn.

Köpte också likadanda solglasögon som jag har till min mamma. vi kör lite byteshandel, jag köper henne glasögonen och hon har köpt en parfym till mig! (:




köpte söta trosor på Gina Tricot för 30kr!


Dagen fynd måste jag nog utse den här tröjan till!
den känns verkligen som jag! Rosa, söt och djur!

Kommentarer

Postat av: Juliusmiriam

Publicerad 2011-04-14 13:41:00

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela