Depend

Det blev en tröstshopping ändå!

Publicerad 2010-06-14 22:03:14 i Nytt!,

jag och sarah köpte awesomes vattenflaskor idag!
den saken i mitten lägger man i frysen, sen så hälls drickan i vattenflaskan kall!
hur smart är inte det?! och självklart blev det en rosa! (:
köpte supersöta rosetter, för 10kr styck!


köpte också en gigantisk rosett i en jättefin färg, men den ska jag INTE ha i håret! (;
köpte också denna fina bok, har dreglat efter den i affären länge nu!
och hade världens tur, den låg inte där den skulle så sa hon i kassan att jag kunde kolla i hyllorna för mat och dryck, och hittade den inte när jag kollade runt, men sen bara för att flyttade jag på en bok, och vad låg bakom den? jo den hära boken förstås! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela