Depend

Fiskat, igen!

Publicerad 2010-06-09 00:39:19 i Allmänt,

Har varit och fiskat idag igen!
Såhär mycket har jag inte fiskat på 3 år!

Jaja, det blev ingen fisk idag, tråkigt! :(

Vi hade med oss lite fika som min pojkvän köpte (:
bland annat dessa minisar

och så små var dom, jättesöta!

Fick även wienerbröd och godis (:

också har jag ett skavsår, som gör så ont :(
då hjälper kanske ett sånt sött plåster?


och ja, sedan bara råkade båten flyta iväg från land,....
ingen aning om vems denna båt var,.

fin bild blev det iaf tycker jag (:

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2010-06-10 12:16:17

har aldrig smakat på dem vad jag kan minnas är dem goda? Ser goda ut. Wienerbröd och godis är gott.

Postat av: evelina

Publicerad 2010-06-10 12:51:41

Vill pröva dom där :D

Postat av: me (:

Publicerad 2010-06-11 04:05:25

ohja, dom var jättegoda!

men har inte testat att doppa dom i mjölk,.

har smakat dessa kakor med chokladöverdrag också, supergoda! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela