Depend

Jag är SÅ arg!

Publicerad 2010-06-28 11:52:49 i Allmänt,

Hatar att vissa människor inte ens äger en hjärna!
både jag och sarah har tränat våra barn till idag sista träningen inför den stora tävlingen, vi fick ta alla träningar för att två andra inte kunde, så ja, whatever.
Jag älskar att träna mina barn! så jag blev ju glad!


Så berättar sarah idag att dom har haft styrelsemöte och att dom RÖSTAT!!! om vem dom tycker ska få vara med på tävlingen som tränare! utan att fråga oss någonting alls!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH #$£"@%¤!
Fjortisen får alltid som hon vill, allt ska gå som hon vill, jag GILLAR HENNE INTE!!

Jag menar, har vi tränat våra barn hårt för deras skull och för att vi ska få vara där och peppea dom inför tävlingen också och även vi få se resultat över hur vi är som tränare, vilket vi alltid gör för vi är bäst!
GAAAAH jag är SÅ ARG!!!

nu ska jag ringa ett visst samtal, i will not be happy!

God morgon förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela