Depend

Träningsvärk

Publicerad 2010-06-20 13:54:57 i Allmänt,

God morgon.
eller ja, sitter ju på jobbet redan.

usch vilken träningsvärk jag har!
tänkte efter, får man verkligen träningsvärk utav lite brännboll, då måste jag vara dåligt tränad nu!
men sen kom jag på att jag stod ju på matchen igår och vi tränade ganska mycket innan det också! (:
hemskt var det imorse iaf, nubblade nästan i trappan nerför, haha. kändes som att mina ben nästan var bortdomnade plus att det gjorde ont!
och hostade nyss, har träningsvärk i min mage, så att det låter som att jag hostar falskt,..

åh, jag är så sugen på sushi jag dör! :(


frukost? (:

Kommentarer

Postat av: Kitty

Publicerad 2010-06-20 15:42:43

- takc & okej :D ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela