Depend

Titta vad jag fått!

Publicerad 2010-05-10 23:52:59 i Nytt!,

Detta låg på köksbordet när jag kom hem, som ramlat ner i brevlådan! (:

åh, kommer ihåg när man var liten och fick post med ens egna namn på, då blev man överlycklig, det var ju alltid mamma och pappa som fick massvis med brev som det stod deras namn på, men nu inser jag att 90% utav dom breven var nog inte något man ville ha, dvs räkningar. men blir fortfarande överlycklig när jag får hem nåt spännande! :D jaja, nu till innehållet utav dessa brev (;

i det första låg det en inbjudan till min jättesöta vän jennifers mottagning!
      

och i det andra mina nagelstenar jag köpt,på tradera, ca 100st för 16 kr!
ljusblåa, med EN rosa i! haha
 


Nu ska jag gå och äta soppa med spagetti i (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela