Depend

dålig stil,..

Publicerad 2010-11-12 13:20:42 i Allmänt,

blev inga fler inlägg igår,..har ju ingen dator som sagt. suck.

aja, gjorde ändå inget, på mötet var vi hela TRE st!
alla vuxna sa att dom bara kunde denna dag, och inte en jävel kommer!
dålig stil! blev riktigt arg, då jag gick på detta och missade en viktig träning!
och att dom dessutom inte ens hör av sig och säger att dom inte kan, whats up with that, hur gamla är ni?! 
jag gav ett förslag på en dag jag kunde, och varje gång har alla kommit då,
men ne nu när dom inte lyssnar på mig och väljer en annan dag, jaaaa se hur många som kom!
man borde alltid lyssna på mig, jag har alltid rätt punkt slut

Kommentarer

Postat av: anna-sara

Publicerad 2010-11-12 13:29:42

sv: jaså? vet du om det är svårt? :) jag vill verkligen lära mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela