Depend

lussebullarna

Publicerad 2010-11-24 21:41:16 i Allmänt,


alltså usch, det ser så vidrigt ut! mår illa!
haha, jag gjorde lite fel i början, så fick margarinet och mjälken till att bli detta!
jag kan absolut inte säga att jag är den bästa i köket precis,..




resultatet ser ju så jäkla gott ut iaf! men kan ju tyvärr inte smaka ännu
men jag är glad att dom inte doftade så mycket som jag förväntat mig, då hade jag nog attackerat dom!
usch, är så sugen på något så vet inte vart jag ska ta vägen :( snyft.
får väl ta mig en,..apelsin snart.

men först, hade jag tänkt göra massvis med situps, bara för att. är uttåkad liksom.

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2010-11-26 09:44:54

ja de ser jättefina ut! Mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela