Depend

medans htc!

Publicerad 2010-11-25 12:08:17 i Allmänt,


medans mitt simkort inte funkar så fick jag för denna dag låna mamma htc, och jaa,.
jag och touchmobiler är inte bästa vänner om man säger så
min första "touch" mobil, ni vet den dära nokian gav jag till min bror efter en vecka kanske.
touch är asroligt att hålla på med leka, spela osv, men att sms, nej! i need knappar!
för jag är en sms människa, och vill kunna vara social fastän jag smsar, dvs jag smsar utan att titta på mobilen. och hur skulle dresultatet se ut om jag gjordeså med en touch? katastrof?

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2010-11-25 12:14:34

Släng en kommentar och bli länkad. :)



Kramar :)

Postat av: Kulan

Publicerad 2010-11-25 16:26:04

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet!



Postat av: Väääärldens bäääästa Louise

Publicerad 2010-11-25 17:57:55

Jag har touch och behöver knappt titta, det är ju en vaanesak tokunge :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela