Depend

morötter, gurka, dipp

Publicerad 2010-11-24 14:35:35 i Allmänt,



igår till desperate och bartenderskolan åt vi morötter och gurka med dipp!
supergott! och nyttigt, men sen är ju inte dippen det nyttigaste i världen,
men detta är ju definitivt nyttigare än vad vi brukar äta! (;

nä, nu ska jag baka lussebullar efter att ha spenderat hela min förmiddag med min älskade fågel, självklart ska hon vara med och baka!
vi får se hur jag klarar detta eftersom att jag bara får äta frukt och grönsaker fram till på fredag!
och kan bara tala om att jag är ett stort fan av lussebullar!

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2010-11-24 15:24:32

åh tack söta du! :) de är från belle shoes, rea

Postat av: Amis

Publicerad 2010-11-24 20:03:50

Fin blogg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela