Depend

now i'm home honeys!

Publicerad 2010-11-22 00:19:14 i Allmänt,

eller, nja, kom hem för en timma sedan,. åkte hem till sarah efter utbildningen, spelade the sims, guuuuud vad jag saknat det spelet, har inte insett det förrän nu, och min snälla pojkvän har fixat det åt mig hos honom, får åka hem till honom för att spela! haha

dagen idag,..uhm...vi har suttit,..och suttit,..och suttit!
jag tror seriöst att jag har sittvärk!
men vi startade dagen med ett litet simpass, med massa ny teknik, roligt, men SÅ kallt i vattnet.
vi vet hennes namn nu hörrni! wiiho, haha hon gick iväg från konferensrummet, så passade på att kolla i hennes pärm, och där stod hennes namn. lite pinsamt om hon komma läsa detta, men vad gör det?

Kommentarer

Postat av: Mystisk flicka från Borlänge

Publicerad 2010-11-22 13:54:20

Tjuvkikare då;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela