Depend

nu får det räcka!

Publicerad 2010-11-16 12:29:24 i Allmänt,

Goood morgon, eller ja, god dag!

nu, på riktigt, ska jag bli smal!
blir kallad tjock hela tiden av min pojkvän, min bror och ja jag vet att jag inte är smal, visst han skämtar varje gång, men det är inte kul efter ett tag,.och visst om man kallar någon tjockis om dom ätit fem pizzor eller köpt lite för mycket godis, men det är inte okej dygnet runt, det är inte kul. jag får ta det med humor varje gång, menom fem veckor kan dom kalla mig tjock humr mycket dom vill!
för nu har jag bestämt mig, och ska sätta upp ett mål inför julafton, jag har fem veckor på mig nu, och det är precis fem veckor tills patrik fyller år, perfekt ju!
men, mitt mål tänker jag inte skriva ut hära (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela