Depend

rosett

Publicerad 2010-11-26 15:40:00 i Allmänt,


juste,. glömde visa vad jag fick igår!
en tjej hade glömt att hon hade några kvar, och hon fråga vem som ville, ha och sa äsch, slängde ner dom på golvet och den som ville ha fick ta, självklart var jag först med att ta den finaste! (:
fast, synd att det inte fanns rosa :( det hade varit mera jag,.. menmen, guld och svart är stilrent!

min kära kerstin har själv gjort dessa, hur gulligt är inte det?
en tjej som gick i laget förut, men nu flyttat till norge.
saknar dig massvis!

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2010-11-29 15:50:20

Åååå söta!!! <3 Saknar Dig också! Tänker massor på AJC och saknar hela laget!



Rosetter får INTE kastas på golvet!! :O Jag hoppas du skällde på henne ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela