Depend

Americas next top model.

Publicerad 2010-10-05 20:00:56 i Allmänt,



Jag var ju och tränade igår, min träning slutar 20.00, jag är hemma tidigast 21.00
vad är det som börjar och slutar då? jo, mitt favoritprogram, top model!
VARFÖR har dom bytt dag?! varför? :(
jag har kollat på varenda avsnitt, alla säsonger.
och den kommer inte ens på tv3 play, uruselt ju!
får väl hoppas att den finns att ladda ner som jag behövt göra sen dom bytte till måndagar, suck.

Någon som såg på det igår? var det bra?!
vet ni när reprisen går?

Kommentarer

Postat av: Boll

Publicerad 2010-10-06 10:59:13

Fan jonna det var samma sak för mig :( och hatar att man inte kan se den på tv3play -.- och så kan man inte se om den visas som repris heller :( bajs -.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela