Depend

i onsdags, vägen till media markt.

Publicerad 2010-10-29 13:19:20 i Allmänt,


ja, vi skulle till media markt, och vi åkte med bussen, vi såg media markt, sen hållplatsen sen ska av på,. den ligger mitt ute i ingenstans! dumma som vi är går vi rakt över ist för vid vägen, så vi gick över en kyrkogård, sen var det ju så att flygfältet låg lite iväg för vårt mål,. så det var bara att gå runt, över en åker? tur att jag hade mina gummistövlar! annars hade någon fått bära mig över!


den roliga vägen vi gick,..


som jag sa, mitt ute i ingenstans!


aja, vi hittade fram iaf! (:
kollade lite på datorer, varför finns det så mycket att välja mellan? men jag vill nog ha en liten och söt! (:

fick godis av lilla sarah, en onsdag, men ibland får man väl äta,..ja,..


ja så kan man ju också parkera,..

hittade nog ett tredje par skor på skopunkten nu! :D
ni vet man köper tre betalar för två, that's nice! (:


jaa,.ibland.   är rätt så arg på mig att jag åt detta, det finns ju sallad på sånahära ställen,... whyyy? :( buhu.


jag hittade en väldigt fin garderob! gillar den mycket, och den sitter som klistrad i hjärnan nu.
köpte även lite presenter, men dom kan jag ju inte visa tyvärr,...
och köpte tuschpennor till lilla mig hihi (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela