Depend

jag och sarah är så bäst!

Publicerad 2010-10-17 20:06:38 i Allmänt,

okej, vi var hemma hos mig, sprang ner till bussen som kom 39 vid mig, våra auktioner vi skulle buda på gick ut 46 och 47!
hon bor 4 stationer ifrån mig, och på varje stannade vi, när vi kom fram är det en bit hem till henne, då var det ca tre min kvarm tror ni att vi hann? OH YES WE DID! :D
kanske kommer inlägg lite senare, får se, är ju med sarah som sagt, vill fortfarande ha en dator, snyft. :(
vi kollade på hur man tämjer en drake igår, as söt film, berättar mer sen! (:

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-10-17 20:22:50

Sv: Ja jag har en sån i veckan, nästa börjar imorgon (:

Vad menar du med kategorier?

Menar du olika kategorier på bilderna som t.ex: natur, djur m.m.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela