Depend

socker begär

Publicerad 2010-10-11 15:38:10 i Allmänt,


åh, usch på mig, köpte detta på vägen hem idag, det känns så bra att köpa godis och ha det, jag måste inte äta det, men det känns bra, någon som känner någon hypnositör, eller hur det stavas? som kan övertyga mig att jag kan äta som en vanlig människa, jag behöver inte allt detta, jag klarar inte en dag utan socker.

jaja, sitter och söker jobb nu! behöver ett liv nu. and money! hihi
igår, orkade inte skriva, var med sarah och vi kollade budade lite på tradera och sen var jag med patrik.

angående i lördags natt, väldigt rolig kväll i stan, MEN, nästa gång jag går ut tar jag fan täckbyxor med mig! på vägen hem frös jag så mycket att jag fällde en liten tår, men tur att jag har min pojkvän, fick även hans jacka, stackaren fick gå i tshirt! snällt va?

Kommentarer

Postat av: M I M I

Publicerad 2010-10-11 18:55:55

oj, en massa choklad det där :0

tur att jag inte är så förtjust i godis :D

Postat av: XOXO, LANAH

Publicerad 2010-10-11 19:34:53

Åh så gott :)

Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Publicerad 2010-10-12 14:17:36

Det blev fest för min del :)

Ja det är mina riktiga naglar :)

Postat av: MOOOLLYS - en uppsalablogg

Publicerad 2010-10-12 14:24:52

Ha en fin dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela