Depend

varje morgon,.

Publicerad 2010-10-29 12:48:23 i Min fågel Ida!,


..håller ida mig sällskap när jag borstar tänderna.
hon hör när jag börjar borsta då flyger hon genast till mig!



hon flyger och sätter sig på mitt huvud, sedan väljer hon den plats hon känner för,.





oftast vill hon att jag skvätter vatten på spegeln så hon kan sitta på mitt finger och mumsa i sig det!


eller så vill hon ner till kranen och bada, dricka vatten,.


och hon sitter väldigt gärna på min tandborste medans jag borstar tänderna!
hon gillar tandkräm, men det tillåter jag förstås henne inte äta! kan fåglar äta det? menar dom rekommendera ju inte ens att människor ska äta det! haha

Kommentarer

Postat av: Jonas Lindberg...

Publicerad 2010-10-29 13:12:25

Ja jag har testat produkten och nu kan jag inte leva utan den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela