Depend

Gå och se Toy story!

Publicerad 2010-09-11 23:55:24 i Allmänt,

Bilderna är tagna från google. glömde ta bild därborta! :(

Alltså filmen, den är så värd att gå och kolla på!
Tyckte verkligen om den, tur att jag fick gratisbiljetter, hade nog inte gått och kollat på den på bio annars.
Men människor, gå och kolla på den!!!
Rekommenderar verkligen den, oavsett ålder, jag tyckte att den var riktigt bra! (:
rolig, sorglig, söt. jag skrattade mycket och aaaaw kom ur min mun hur många gånger som helst!


varför gratis, min mammas jobb bjöd (:
dessutom fick man smaka någon ny sak som kommer ut jag-vet-inte-när, där man kan välja mellan kaffe, latte, espresso, varm choklad, dvs marabou varm choklad!
sedan fick man oreos kakor och goda choklad bitar, gratis, klart man passar på då, i allways do! hihi (:

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2010-09-12 00:36:33

sv: intressant :)

allt är bra?

Postat av: josefine

Publicerad 2010-09-12 00:46:47

sv: det är bara bra med mig :) lite trött såhär mitt i natten ;)



det är kul att läsa om vad andra föredrar för jeans :) själv föredrar jag nog slim fit :) hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela