Depend

dancing

Publicerad 2010-09-02 12:38:53 i Allmänt,

igår skrev jag ju inget, why?
jag hann inte!
kom hem, hade typ 45 min på mig att
duscha,
hitta något att ha på mig,
ta bort sminket,
packa väskan och
springa till bussen!


vi gick ut igår, dansa mycket, prata massor några från min klass, det var hur roligt som helst!
måste göras igen!

shit, måste  börja umgås med folk på riktigt,.är så blyg så brukar säga nej när någon frågar om det inte är någon jag känner riktigt väl, usch, måste skärpa mig!



åh vad jag vill börja på dans! sjukt bra träning, men vet inte vart, och om jag har tiden till det :(

Kommentarer

Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Publicerad 2010-09-02 15:00:08

skins är ett brittiskt program om 6 ungdomar och deras vardag, där dem knarkar, festar och är med om lite allt möjligt, riktigt bra är det, man fastnar efter första avsnittet ^^

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-09-02 15:06:18

sv: ahahah aj elelr hur :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela