Depend

Har redan en stor längtan tillbaks!

Publicerad 2010-09-25 04:19:33 i Allmänt,

kom precis hem nu honeys!
usch, redan på bussen på vägen till planet längtade jag dit igen, vill tillbaks genast!

sverige känns så äckligt tråkigt och grått nu!
har nog aldrig varit med om snällare eller personligare personal!
har heller aldrig velat åka tillbaks till dom platser jag redan rest till tidigare, men nu förstår jag precis varför min vän åkte dit en andra gång! vill också det, redan nu ju!

och kyla, vad är det här för något? :(


det kommer x antal inlägg om min resa, den får en helt egen kategori, men inte nu, nu ska jag lägga mig i min kära säng! somnade miljarder gånger på planet, som förresten  var iskallt! :(

och jga kan tala om att jag är 110% säker på att jag vill ha den hunden jag funderat på länge nu! ni ska få se, och ert hjärta kommer smälta, det har mitt gjort i en vecka nu!

 

sov sött kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela