Depend

middag med pojkvän igår.

Publicerad 2010-09-27 12:13:45 i Allmänt,

shit vad jag blir deprimerad av att inte ha en egen dator!
vill verkligen ha en! men måste hitta ett jobb först om jag ska ha några pengar attleva med också, suck.

berättar om turkiet, kanske imorn,.eller onsdag. har ju ingen dator som sagt, och pappas är segast!

jaja, efter att ha tränat alla barn och vuxna igår gick jag hem packade åkte till patrik, vi har ju inte setts på över en vecka! han bjöd mig på middag, pizza blev det, så sjukt gott!!!

och lite film också, Jakten på lycka kom på tv, tycker den filmen är otroligt bra, bättre blir den också när man är medveten om att den är verklighetsbaserad också!


hans vägde och kostade dubbelt så mycket haha, han hade väl i extra utav allt!

ne, nu ska jag försöka få upp honom för att göra frukost åt mig!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-27 13:59:41

Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

Postat av: Diza

Publicerad 2010-09-27 15:29:14

Gud vad gott med pizza! :)

Postat av: KILIAN

Publicerad 2010-09-27 23:36:11

du har mycket gosaker på din blogg, mkt föremål och sånt man kan äta hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela