Depend

Min lilla amstaffvalp?

Publicerad 2010-09-14 16:15:25 i Dagens sockersöta,





Denna otroligt söta hund blev jag kär i
när jag kollade på hundar med patriks syster,

vart den finns berättar jag inte, hon är min!


Hon heter något så sött som Ella.

Såhära står det om lilla 13 veckor gamla Ella,..

Hemma tar hon gärna fram allt ur leklådan
tills hon bestämt sig för vad hon vill ligga och gnaga på


När dagen är slut så vill hon gärna ligga och mysa i famnen
och när det är sovdags ligger hon så nära som möjligt.


Ella har fått följa med på allt möjligt och det är inga problem att ta med henne
i bilen, bussen eller på tunnelbanan

Hunden är som gjord för mig! suck,. måste tänka på saken ordentligt.
Tänker på den varje dag faktiskt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela