Depend

oh, shit!

Publicerad 2010-09-06 23:30:43 i Allmänt,

yeey, många besökare idag! blir så glad :D verkligen!
hoppas ni vill fortsätta läsa min blogg , hihi.

idag, väl i simhallen ställer jag mig på deras våg, och SHIT! jag trodde inte mina ögon när jag såg dom skyhöga siffrorna :'( aldrig sett så höga, finns det så höga siffror på en våg? :( usch, har haft världens ångest hela träningen, snyft.

nästa vecka ska jag se resultat på vågen! väger mig varje måndag i simhallen, eftersom att jag alltid ätit innan och har samma kläder i princip jämt, så då ser man ju ganska exakt hur mycket man gått upp/ner.

Och snart åker jag ju iväg! vill inte ligga på stranden och se blekfet ut :(

ne, imorn blir det ändring på det! ska börja gå upp tidigare så jag hinner ta hand om mig i lugn och ro, sover alltid till sista minuten och springer iväg, suck. 
dessutom ska jag äta frukost imorn! och nu blir det bara små portioner för mig! Förutom på torsdag (;

jaja, nu ska jag inte störa min pappa som försöker sova, ska lägga mig i sängen med en skål nudlar och te, och ska även dricka massor med vatten!!!

Kommentarer

Postat av: Maria - fashionstars ☆

Publicerad 2010-09-07 13:43:49

vad roligt :)

Postat av: FIONA - en ointressant vardag

Publicerad 2010-09-07 15:41:06

haha, jaså? ;)

Postat av: Fia

Publicerad 2010-09-07 15:45:45

de är super ! händer ikväll ? :-)

Postat av: sofia

Publicerad 2010-09-07 16:16:03

allt bra idag?:) KRAM SOFIA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela