Depend

Svettigt!

Publicerad 2010-09-07 16:23:31 i Allmänt,

oj, vart tog höstkylan vägen?
skitvarmt att slita ute nu ju! :( fast bättre det än kyla förstås! (:
men, stinker illa nu! och ska vidare till mitt andra jobb härifrån!
 får gå till ica och köpa deo eller något! skäms ju annars :(

för jag själv bli så äcklad när människor stinker illa, usch, så ofräsht!!!

Glömde berätta att efter att ha simat i en timma igår hörde jag musik och blev genast sugen på att dansa haha!
så frågade min tränare om vi inte kunde vara med på vattengympa sista timmen ist, och eftersom att det var jag som frågade fick vi ju självklart det! (;
sjukt jobbigt var det iaf!!!


får se om jag och sarah går på någon ny spännande träning idag, mer får ni veta sen! :D

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2010-09-07 18:11:58

SV: Okej! :) jag kollar på One tree hill ;)

Är allt bra med dig annars? :)

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Publicerad 2010-09-07 19:14:09

ja det va jätte varmt idag :O



sv; nu är dagensblogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-09-07 19:19:04

sv: Ja, den var jättebra! ;D

Postat av: fia

Publicerad 2010-09-07 19:54:21

okej, vad skoj !! :-) jag har också precis vart och tränat. vad händer imorn då?

Postat av: sofia

Publicerad 2010-09-07 21:17:59

okej, det är bra med mig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela