Depend

väcktes av ida.

Publicerad 2010-09-02 12:00:29 i Min fågel Ida!,

Good morgon, väcktes för några timmar sedan utav, min fågel!

fick inte sova mer utav min fågel,
hon flög ner och satte sig på mitt täcke och pep tills hon fick min uppmärksamhet,
hon sprang ner till mina mina fötter och började bita på mina tår, tills hon fick min uppmärksamhet,
hon drog i mitt hår, tills hon fick min uppmärksamhet.


mitt finaste (:
medans andra fåglar leker med plastleksaker, leker min med smyckan av äkta guld, daah!


synd att det är så svårt att få kort på henne :(


hon blundar hårt för kameran!


här både gömmer hon sig och blundar för kameran!

Kommentarer

Postat av: Syvermonica

Publicerad 2011-01-31 13:19:52

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela