Depend

bort med fettet!

Publicerad 2011-04-04 14:16:45 i Allmänt,


nu har jag mätt mig och vägt mig.


okeej,. haha nu är jag jättetrött på att vara obekväm i min kropp, ligger massa fina kläder i min garderob, som jag inte använder pga att jag inte känner mig bekväm i det :(
meen, nu är det ändring! :D
ska börja träna mera, verkligen försöka eller nej jag ska bara äta godis på helger, shit, kommer bli hur svårt som helst!
att sluta helt kommer jag nog inte klara.

och att bli smalare och känna sig bekväm i kläderna kommer ju vara underbart, får tänka på det. kommer ju kännas som att jag har en helt ny garderob sen ! :D

och känna sig bekväm i bikini! vilken känsla, och framförallt i baddräkt, simmar ju varje vecka, skäms varje gång jag har baddräkt på mig.


och blir bara glad om jag får stöd, inte precis fått det innan förutom en gång av EN person,
blir ju väl lättare om man vet att människor stöttar en?

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2011-04-07 18:05:18

Förstår dig preics, du är duktig som kämpar på tycker jag! Sen så tycker ju jag inte att du är alls tjock, jag skulle vara överlycklig om jag hade din vikt ;) Men vet att det är svårt att förstå. När jag var runt 19-20 var jag typ 25 kg lättare än vad jag är nu. Tyckte då att jag var tjock. Ibland blir man tokig på sig själv, skulle varit glad istället xD



Men lycka till iallafall, hoppas du får ett resultat du blir nöjd med. Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela