Depend

jobba i simhallen.

Publicerad 2011-04-13 18:30:13 i Allmänt,

hann inte skriva, för chefen för sigtuna simhall ringde och frågade om jag ville jobba ikväll, och självklart vill jag det!
alltid lika roligt och alla är så sjukt trevliga som jag redan berättat! (:

så fick fort packa väskan för att gå och sminka mig på vägen, hehe.

tur att jag inte åt min paj som man bara lägger in i mikron.

ska bli gott! (:


shit, det känns som att allting bara blir bättre nu, så himla skönt!
jobb, vänner,.mina drömmar!

Kommentarer

Postat av: Alexis

Publicerad 2011-04-13 20:58:39

Sv: Ingen expert på arbetsintervjuer men jag kan tänka mig att de är ungefär som en audition, som jag har lite större erfarenhet av!



Var sjävlsäker men inte kaxig, var ödmjuk och plugga på om jobbet, vad det innebär, företaget osv :)



Men det verker ju redan som du fått jobbet så jag får gratulera :D



Vad ska du göra i simhallen?

Postat av: J

Publicerad 2011-04-13 22:41:51

Sv: Ja verkligen! Om man bortser från det överdrivna och dom få gånger då hon klär sig som gud vet vad... Då är hon min stilikon :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela