Depend

orkar inte sova,.

Publicerad 2011-04-19 23:03:25 i Allmänt,

suck, är inte alls trött. men jag orkar inte göra något!
orkar inte ligga i soffan, min säng är obekväm, jag orkar inte gå upp, vilket jag gjorde nu ändå, jag har så ont i mina leder, höftbene knäna och armarna. trots att jag bara sitter,
det är så otroligt tråkigt.

vill ha massage, sällskap och någon som kliar mig på ryggen till en bra film!

och min hals ser ju förjvlig ut! hoppas pencilinet hjälper som jag fick idag!

nu ska jag fortsätta ligga, sitta i soffan och vänta på att jag blir sömning så jag slipper vara medveten om smärtan dom minutrarna jag sover!
vad kan man göra om man har ont i lederna? alvedon hjälper inte!

det är nu man skulle behöva en bra pojkvän som kommer och tar hand om en när jag slutar att smittas vilket borde vara imorgon/torsdag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela