Depend

suck sl,.

Publicerad 2011-04-07 16:12:13 i Allmänt,

igår så åkte jag iväg på ett möte på kvällen, i sigtuna på ett fint ställe.
vi fick bröd pålägg och kex och ost, supergott!

sen åkte jag hem till patrik och sov där, orkar inte med dessa borrar som väcker mig!
sen gick jag upp imorse åkte till mamma har spenderat hela dagen med min underbara fågel.
och nu är jag hos pappa pch väntar på att sarah ska komma hem med sl snart på nåt sätt, förstår mig inte på¨sl verkligen.

det blåser rätt så mycket visst men vadå är dom rädda att tågen ska flyga av spåren eller?!

Kommentarer

Postat av: ♥ KHANGKHENG

Publicerad 2011-04-07 16:33:29

ja eller hur! nästan alla jag känner älskar kokosdoften.. haha xD vad gillar du för doft då ? :D

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela