Depend

okej,.

Publicerad 2011-02-24 23:45:12 i Allmänt,

uppdatering haha,.
jo, idag har jag äntligen fixat mitt hår!
satte i lite slingor så nu är jag nog mer blond än brunett, äntligen

dom ringde även idag om att jag ska jobba imorn, har int ehaft ett jobb nu på ett tag pga lte anledningar, orkar inte skriva, och det skulle tråka ut er.
men imorn ska jag jobba, i hammarby,. blir en lååång väg, och jag vet inte ens om jag någonsin åkt dit,.?
ja, inte själv iaf.
och jag har sämst lokalsinne, och det närmaste man kan komma dit kommunalt är0,5km därifrån, så nu ska jag bara hitta dit, suck.
men jag ska inte klaga, det är bätte än inget jobb! :D


usch måste upp jättetidigt också, shit borde sova!
ska duscha, sen sova,.och vakna upp som blondin (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela