Depend

orkar inte skriva.

Publicerad 2011-07-16 07:31:40 i Allmänt,

usch, ne orkar intee lägga in nå inlägg idag.
var i en apple affär idag, vilket ni troligen såg,..

tänker för mycket, det får mig deprimerad, suck.
varför ska jag ens tänka, jag är här nu, i självaste USA, jag behöver inte tänka. jag har inga bekymmer på en månad framåt. det värsta bekymret är väl att hålla min budget,.den är ganska hög faktiskt, nu på fyra dagar har jag inte ens gjort av med min dagsbudget, awesome!
inte ens det är ett problem.

det ända som förstör för mig är väl mitt fett.
jag hatar det, det ger mig sånt dåligt självförtroende just nu så det inte är sant!
men, nu jäklar ska jag börja träna härborta!
många skrattar säkert framför datorn,..
jag är i amerika, och jag älskar sötsaker.
men so? man måste inte sluta helt för att få fin kropp?
och dessa minipiller,..någon som gått ner när som slutat med dom?
jag äter dom nog mest för att slippa mensen, jag hatar mens. äckligt.

aja, skriver sen när jag orkar, måste upp tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela