Depend

städa och packa!

Publicerad 2011-06-14 11:53:49 i Allmänt,

åh suck. förstår inte varför jag inte går upp när jag vaknar, halva dagen försatörd. resten blir också förstörd efersom jag måste städa i mitt rum hos pappa nu också, snark!
sen duscha, gå till mamma hämta något jag glömde igår.
jag orkar verkligen inte flytta fram och tillbaks.
så jobbigt!
jag packar, det blir stökigt, jag städar, jag packar upp i mitt andra rum, det blir stökigt jag städar igen.
precis såhära ser det ut varje vecka!
jag orkar verkligen inte. vill ha en egen lägenhet.
där jag har alla mina saker.

alla säger men det är bara att välja.
nej det är inte bara att välja när man bott hos sina föräldrar hela livet!
och pendlat mellan dom sen man var tretton.
och dom bor i samma område.
så då spelar det ingen roll liksom.
hade något bott i centrala stockholm hade jag lätt valt det.

men att välja mellan sina föräldrar är inte roligt,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela