Depend

kläder,.

Publicerad 2011-05-06 11:57:29 i Allmänt,



jaha, dags att börja vika allt.
snart kommer isabell och håller mig sällskap och hjälper mig med kläder till ikväll.

ska idag eller imorgon köpa nya lådor till garderoben! längtar! :D

känner ni också att ni aldrig har något att sätta på er?
sen ser man den hög med kläder man har. wow alltså.
och detta är inte allt, mina 25(?) par jeans är redan fint vikta så dom får ligga kvar, och allt som hänger på galge kan också ligga kvar just nu.
plus  det jag lagt i mammas säng.
och sen har jag ju en garderob hos pappa också.

men det som får mig att inte använda allt är mitt fett.
dvs, måste bli smal! :D
använder just nu inte ett enda par jeans,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela