Depend

lysande.

Publicerad 2011-05-18 11:29:27 i Allmänt,



ååååååååh, shit vad trött jag är!
det är mitt egna fel förstås, absolut.
men jag kan inte få bilden av min sköna säng att försvinna.

natt bussen igår gick för tidigt! så vi missade den.
och fick vänta en timma.
taxi? noo,. i need my money.
jag låg skönt på bussen men solen lysandes på mig.
somnade halv sex imorse, gick upp halv sju.
för att åka och jobba!
själv i en simhall sitter man nu.
inget att göra,.det är varmt,..
värme är lika med sömn för mig.

haha. aja bara att hålla ut! (;

vi hade massvis med glowsticks igår! älskar dom! :D
dom låg och lyste så fint när jag skulle gå imorse,
hoppas dom lyser när jag kommer hem fortfarande.
så ska jag ta massa foton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela