Depend

snart vet jag väl inte ens vad träna är,.

Publicerad 2011-05-12 13:37:48 i Allmänt,

åh, shit vad trött jag är,.helt slut liksom.

somnade till ett tag :(

hatar att somna på dagen!

och jag hostar fortfarande och rösten finns inte dära,

och det betyder ingen träning, snyft!

har verkligen vart borta från mina träningar i snart fyra veckor!

snart vet jag väl inte ens hur man simmar.

eller hur man dansar, hjular eller bygger på cheerleadingen!

 

 

blev sjukt sugen på både nudlar och mannagrynsgröt!

tror jag faktiskt ska försöka mig på mannagrynsgröten först!

 

maten igår blev långt ifrån den goda smaken jag ville ha! :(

vi färsökte oss på pasta carbonara.

 

Kommentarer

Postat av: FATMA | underhållning

Publicerad 2011-05-12 15:45:54

Vad tycker du om dator halsbandet, hiss eller diss? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela