Depend

träningen!

Publicerad 2011-05-28 11:03:05 i cheerleading,



förresten, hur gick träningen i torsdags?
den gick faktiskt jättebra! :D
lärde mig hela programmet, inte så jättesvårt.
ganska enkelt men supersnyggt! :D

fick ett knä på hakan så bet nästan hål i tungan och började blöda,.
men det gjorde inte alls ont, otroligt nog!
så nu är jag inte lika rädd för det som ska hända om någon vecka!

vi får väl se hur det går idag! (;
hoppas det bara inte är jättekallt :(
vill kunna stå en hel match.
fast vet inte om jag ens kommer orka stå pga min rygg :(
den känns liksom inte alls bra idag, hade ont igår också :(

nee, nu ska jag springa ner till planen!
vädret ser inte jättelovande ut! men håller tummarna!
och har packar ner massa kläder att ha under dräkten! :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela