Depend

min största dröm.

Publicerad 2011-11-04 01:05:58 i drömmarna.,



tycker det är helt otroligt, att man som 20 åring fått uppleva sin största dröm.
det jag drömt om ända sedan jag fick se en delfin första gången.
det går inte att beskriva. ett mina lyckligaste ögonblick i mitt liv.


kommer ihåg att jag var så förväntansfull och kunde inte stå stilla eller sluta le när vi väntade på att få gå i vattnet.
dom bad en kille gå i först, men han ville inte, så jag sprang genast fram för att få gå i först!
fick pussa delfinen först av alla, stolt!
sen efter när vi skulle gå upp stannade jag kvar och bad om att få mata delfinen,
jag skulle nog ge vad som helst för att vara i den stunden just nu.



har ni upplevt er största dröm? eller någon dröm? berätta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela