Depend

bartenderskolan

Publicerad 2010-12-08 11:54:36 i Allmänt,

sarah dissade mig igår fatkiskt, omg,..
haha ne, men ska man på något viktigt så (:

åkte hem till johan ist för att få sällskap när jag kollade på desperate och bartenderskolan, skulle kännas så tomt att kolla på det alldeles själv, har inte gjort det på ett år!

aja, det var väl mindre skrikande nu när jag kollade tillsammans med två killar, eller jag satt och skrek,. jag skriker ch gapar när jag tycker att det blir spännande liksom, eller skäller på dom jag inte gillar. haha

och bartender skolan, im in love i diego, shhh!
haha, så söt när han grät.
känns som att många inte tog det seriöst,.jag skulle!
jag vill verkligen!

Kommentarer

Postat av: C E C I L I A ♥

Publicerad 2010-12-08 12:03:14

Sv; Kul att du svarade på min fråga! :)



Jag vet inte riktigt om jag vill ha en Canon, och jag visste faktiskt inte att man har dom mest för att ta närbilder, men det gillar jag att göra =) Vi får se vad det blir ;) ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela